Top5Wednesday: Nyári olvasás

Sziasztok! :D

Még soha nem csináltam ilyet és remélem mindent jól fogok csinálni. A május 17-ére szóló téma azokról a könyvekről szól, ami a nyár érzését kelti bennünk, a nyár jut róluk eszünkbe olvasás közben.



#1 Kertész Erzsébet - Szamóca lányok

Ezt a könyvet körülbelül 10 évesen olvashattam és az iskolai könyvtárból kölcsönöztem ki december környékén. Nagyon hideg tél volt és jól esett minden sor, nagy élmény volt olvasni egy takaró alatt kuckózva, egy csipet nyarat kaphattam ezáltal a tél kellős közepén :)

#2 Varga Bálint - Váltságdíj nélkül


A történet egy nyári szünet ideje alatt játszódik, három diák kalandos utazását regéli el, akiket elrabolt a szerb maffia. Humoros, Magasfeszültség, és tele van akcióval, szuper könyv :)
És nyári is.

#3 G. Szabó Judit - Hárman a szekrény tetején

Hatalmasan megírt történet, amit azt hiszem elég sokan ismerünk és szeretünk. G. Szabó Judit elragadó története olyan gyerekről, akik leleményesek, találékonyak, játékosak, és mindig benne vannak a csínytevésben. Az iskolát pedig utálják, nem is okoz nagy meglepetést, hogy a történetük is a nyári szünet kellős közepén játszódik :)

#4 Fekete István - Tüskevár

Azt hiszem egy újabb olyan történet ami egyszerűen nem hiányozhat a listámról! :) Bütyök és Tutajos elragadó története Matula bácsival, ami ugyanolyan élményt nyújt minden korosztály számára.

#5 Nógrádi Gábor - Az anyu én vagyok!


Az utolsó pedig egy "könnyed nyári olvasmány" címen kerül a listámba. :D nem is csoda, Nógrádit kisgyerekként is imádtam, ahogy most is. Ez pedig talán mind közül a legjobban sikerült műve.

Nem lett túl hosszú bejegyzés sajnos, de remélem jövő héten jobban fog menni! Addig is sziasztok.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése