Top5Wednesday: Kedvenc háttérszereplők

Nagyon röstellem, de tegnap kiránduláson voltam és csak este kilenckor értem haza, nem volt időm megírni a bejegyzést határidőre :(

Mégis úgy gondolom hogy mindenképp bepótolom, és nagyon sajnálom az elmaradást!

A mai tegnapi téma a top 5 kedvenc háttérszereplőim voltak. Kezdem is! :)

#1 ~ Luna Lovegood (Harry Potter)


Luna tipikusan az a karakter, aki teljességgel kiáll a sorból, éppen ezért szerettem meg annyira. Különleges világmeglátása, öltözködése, beszédstílusa az, ami a leginkább megfogott benne. Sajnos elég kevés szerepet kapott a sorozat folyamán, bár néhány eseményszálban döntő szerepe volt. Az őt játszó színész, Evanna Lych  is hatalmasat alakított a filmadoptáció során :)

#2 ~ Mrs. Burrows (Alagutak)

Mrs. Burrows az a szereplő volt a könyvsorozatban, akit eleinte ki nem állhattam, jellemtelennek, sőt, idegesítőnek tartottam, pedig elvileg a "jó" oldalon állt. Később minden megváltozott, igaz csak a harmadik-negyedik kötetben kapott nagyobb szerepet. Így aztán joggal mondhatom hogy ő az a karakter, aki eddigi olvasási élményeim alapján a legtöbb változást tette le az asztalra.

#3 ~ Benett (Balla Adrienn)

Benett a történet szerint egy olyan lány, aki a számítógépek mestere, és rendszerint akkor tűnik fel, ha a nyomozóbrigádnak bármilyen ezzel kapcsolatos óhaja, sóhaja, panasza van (pendrive feltörése, mailcímek és számítógépek átkutatása, információkeresés, stb.) Én is imádok ilyen munkákat végezni, habár a hack és crack messze áll tőlem, ezért evidens hogy rögtön megkedveltem a pufók arcú lányt :)
A korábbiakban írtam a sorozatról és Benettről is, a cikkeket itt olvashatjátok.

#4 ~ Matskahegyi professzor (Cicus és a Büdös Macskák háborúja)

Úgy gondoltam, hogy az eddigi könyvek után kisebb korom egyik kedvencéből, a Cicus és Büdös Macskák háborújából is elhozom nektek a kedvenc háttérszereplőmet, aki nem más, mint Matskahegyi professzor. Lényegében fogalmam sincs, hogy őt most mint első férfi karaktert, vagy első állati karaktert jegyezzek meg a felsorolásban, de inkább előbbire tippelnék. :D

#5 ~ Tyula (Váltságdíj nélkül)

Tyula egy értelmi fogyatékos férfi, aki egy világ végi kis falucskában lakik, és az egyetlen dolog amihez ért az a kukoricatermesztés. A betolakodóktól pedig az élete árán is megvédi az ültetvényét. Éppen ezért történik az, hogy a főszereplők egy balszerencsés menekülés közepette szembetalálkoznak Tyula puskacsövével, sőt, egyikük meg is sérül. Tyula mondandóját emellett alig alig lehet megérteni, külön értelmező kéziszótárral kellett volna ellátni :D
A könyvben csupán néhány fejezetben tűnik fel, de ettől függetlenül nagyon mulatságos, felejthetetlen karakter :)

1 megjegyzés:

Dorka

Lunát én is imádtam a Harry Potterből ^^

Megjegyzés küldése